loading

Porównanie wersji

Pakiety i opis funkcjonalności Chat4Support

PROFESSIONAL

Wersja PROFESSIONAL to najbardziej rozbudowana wersja systemu zawierająca wszystkie dostępne funkcjonalności takie jak: monitorowaniem ruchu gości na stronie, z identyfikacją słów kluczowych generowanych przez odwiedzających, przegląd, analiza, identyfikacja gości, wyszukiwarka wg. słów kluczowych, monitoring i raport ze statystyki czatu, identyfikacja ważnych połączeń oraz korzystanie z SSL oraz wiele innych. Poniżej funkcjonalności dostępne tylko w tej wersji.

Wszystkie funkcje wersji STANDARD

Wersja PROFESSIONAL zawiera wszystkie funkcjonalności podstawowe FREE + LITE + STANDARD. Szczegóły na zakładkach FREE, LITE i STANDARD.

Statystyki aktywności klientów

Możesz przeglądać dzienne i miesięczne statystyki aktywności użytkowników.

Śledzenie odwiedzających (Footprint)

Możesz prześledzić wszystkie podstrony które odwiedzał klient.

Analizy odnośników i słów kluczowych

Otrzymujesz informację o użytym przez klienta słowie kluczowym po którym odnalazł twoją stronę.

Dopasowanie słów kluczowych

Możesz zdefiniować słowa kluczowe po których klienci wyszukują twoją stronę. Operatorzy natychmiast będą widzieli jeżeli pojawi się klient który szukał przy użyciu ważnego dla ciebie słowa kluczowego.

Ankiety Czatów

Możesz zdefiniować dowolne ankiety zarówno przed chatem (w której możesz zapytać np. o imię i nazwisko czy też numer klienta) jak też możesz zdefiniować ankietę po chacie (w której możesz np. poprosić o ocenę obsługi przez operatora).

Szczegółowa identyfikacja gości

Operatorzy otrzymają pełną wiedzę n.t. wcześniejszych działań klienta, przeprowadzanych przez niego rozmów użytych słów kluczowych itp.

Transfer plików

Zarówno klienci jak i operatorzy mogą przesyłać do siebie dowolne pliki.

Automatyczny operator (Robot)

W przypadku kiedy wszyscy operatorzy są offline lub zajęcie, klient ma możliwość skorzystania z Robota Automatycznego Operatora. Po zadaniu pytania robot próbuje dopasować słowa kluczowe do zdefiniowanych odpowiedzi i zasugeruje odpowiedź klientowi.

Zabezpieczenia i szyfrowanie SSL

Najwyższy poziom bezpieczeństwa jest zapewniony dzięki szyfrowaniu całej transmisji przy użyciu technologii SSL (Secure Sockets Layer). Jest to technologia identyczna jak np. w bankach internetowych.

Podgląd aktualnie prowadzonej rozmowy

Administratorzy mogą podglądać aktualnie prowadzoną rozmowę pomiędzy dowolnym operatorem a klientem.

Wysyłka treści rozmowy na email

Wszystkie prowadzone rozmowy po zakończeniu mogą być automatyczni wysłane na wskazany adres email. Dzięki tej funkcjonalności można zapewnić połączenie np. z wewnętrznym systemem zgłoszeń czy też można w łatwy sposób zapewnić sobie backup historii rozmów.

STANDARD

Wersja STANDARD zawiera wszystkie funkcjonalności wersji LITE oraz dodatkowe zaawansowane funkcje typu: auto-zaproszenie, dodatkowe zaproszenie do chatu, zarządzanie bazą danych, równoległe czatowanie z kilkoma rozmówcami oraz transfer chatów, itp. Wszystkie dodatkowe funkcjonalności tej wersji poniżej:

Wszystkie funkcje wersji LITE

Wersja STANDARD zawiera wszystkie funkcjonalności podstawowe FREE + LITE. Szczegóły na zakładkach FREE i LITE.

Wielowątkowe Czaty

Operatorzy mogą prowadzić wiele rozmów jednocześnie.

Format HTML w oknie Czata

W oknie rozmowy możesz używać dowolnych znaczników HTML dzięki czemu możesz uatrakcyjnić przekazywaną klientom treść.

Informacje kontaktowe o odwiedzającym

Do każdego odwiedzającego możesz przypisać wizytówkę dzięki czemu zawsze będziesz wiedział z kim prowadzisz rozmowę.

Proaktywne zaproszenie do rozmowy

Dzięki tej funkcjonalności będziesz mógł zaprosić klienta do rozmowy.

Automatyczne zaproszenia do rozmowy

Możesz zdefiniować automatyczne zaproszenie klienta do rozmowy po osiągnięciu przez niego limitu czasu przebywania na stronie.

Przekazywanie Czatu

Operator może przekazać rozmowę do innego operatora lub też może zaprosić innego operatora do rozmowy.

Znacznik pisania

Zarówno operator jak i klient widzą znacznik pisania przez druga stronę.

Podgląd treści wpisywanej przez klienta

Operator widzi co klient pisze jeszcze przed zatwierdzeniem tekstu przez klienta.

Kontrola pisowni

System potrafi sprawdzać pisownię w oknie chata. Niestety póki co tylko w języku angielskim.

Przesyłanie obrazów lub stron WWW

Operatorzy mają możliwość przesłania do klienta plików graficznych lub też aktywnych linków do stron WWW.

Baza Wiedzy

Możesz definiować najczęściej powtarzające się problemy o których rozmawiają operatorzy. Dzięki temu mechanizmowi raz rozwiązany problem będzie łatwy do rozwiązania przez pozostałych operatorów.

Pre definiowane odpowiedzi

Możesz definiować listy najczęściej powtarzających się pytań i odpowiedzi. Możesz również wykorzystać ten mechanizm np. do tego aby wszyscy operatorzy w jednakowy sposób witali i żegnali się z klientami.

Połączenie Skype na telefon

System wspiera możliwość automatycznego wywołania Skype w celu nawiązania połączenia z numerem telefony przesłanym przez klienta.

Statystyki Czatów

System udostępnia wiele pomocnych statystyk takich jak: Raport udanych chatów, Raport nieudanych chatów, Statystyki aktywności operatorów, Historia chatów.

LITE

Wersja LITE posiada wszystkie podstawowe funkcjonalności wersji FREE oraz więcej funkcji użytkowych takich jak wsparcie systemem zgłoszeń, przyciski z możliwością własnej grafiki, banner z logo firmy, zrzuty ekranowe itd. Wszystkie dodatkowe funkcjonalności (ponad wersję FREE) opisane poniżej:

Wszystkie funkcje wersji FREE

Wersja LITE zawiera wszystkie funkcjonalności podstawowe wersji FREE. Szczegóły na zakładce FREE.

Statusy operatora

Operatorzy mają możliwość zmiany statusu: Online/Zajęty/Nieobecny/Ukryty.

Historia Czatów

Wszystkie przeprowadzone rozmowy mogą być automatycznie rejestrowane.

Monitoring ruchu na stronie WWW

Dzięki tej funkcji będziesz na żywo widział kto przebywa na twojej stronie, gdzie zaglądał, jak wiele razy odwiedził twoją stronę, jakiej używa przeglądarki, skąd pochodzi itp.

Adres URL wejścia oraz referer klientów

Na żywo sprawdzisz skąd przyszedł do ciebie klient i jakiej używał wyszukiwarki aby trafić na twoją stronę.

Filtr odwiedzających

Dzięki zaawansowanym filtrom łatwo odnajdziesz pożądanego klienta.

Zrzut ekranu

W każdej chwili możesz wykonać zrzut całego ekrany lub jego fragmentu i możesz przesłać go do klienta.

Spersonalizowane przyciski Czatu

Przycisk chata możesz dopasować do szaty graficznej twojego serwisu WWW.

Firmowe logo i baner

Możesz spersonalizować okno chata poprzez załadowanie własnego logo i zdefiniowanie np. reklamy w panelu bocznym.

Wielo operatorskie Czaty

Klient może prowadzić rozmowę jednocześnie z kilkoma operatorami.

Między operatorskie Czaty

Operatorzy mogą prowadzić rozmowy między sobą.

System zgłoszeń ticketowych

System posiada wbudowany zaawansowany mechanizm zgłoszeń ticketowych dzięki któremu zapewnisz profesjonalną obsługę klientów nawet wtedy kiedy wszyscy operatorzy są off-line.

Konfiguracja systemu zgłoszeniowego

Możesz samodzielnie zdefiniować w jaki sposób będziesz obsługiwał klientów wtedy kiedy wszyscy operatorzy są off-line. Masz do wybory 3 opcje: Formularz kontaktowy, System Zgłoszeń ticketowych a jeżeli posiadasz własny system zgłoszeń możesz przekierować klientów od razu na swój system.

Konfiguracja okna powitalnego

System domyślnie pokazuje na powitanie status twojego konta Chat4Support ale bez problemów możesz wyświetlić operatorowi własną stronę WWW np. wewnętrznego systemu obsługi klienta.

FREE

Darmowa wersja programu (FREE) jest dostarczona z podstawowymi funkcjami, które są kluczowe dla systemu LiveChat. Zawiera podpisy e-mail i czarną listę IP gości. Wersja pozwala na pracę tylko jednego operatora on-line. Skrzynka na wiadomości (zamiast Systemu Zgłoszeń) jest dostępna po wylogowaniu operatora.

14 dni pełna funkcjonalność wersji PRO

Przez 14 dni testuj pełną funkcjonalność wersji PRO. Po tym okresie przez 60 dni możesz używać wersję FREE całkowicie za darmo.

Obsługa klienta / rozmowa ``na żywo``

Rozmowa z klientem online to podstawowa funkcja aplikacji Live Chat.

Formularz kontaktowy

W momencie kiedy nie będzie żadnego operatora on-line klienci zostaną przełączeni do formularza kontaktowego .

Kompatybilność z przeglądarkami

Chat4Support działa prawidłowo ze wszystkimi popularnymi przeglądarkami.

Błyskawiczna instalacja

W większości przypadków pełna instalacja Chat4Support nie zajmuje więcej niż kilkanaście minut. Ze swojej strony zapewniamy pełne i ważne darmowe wsparcie we wdrożeniu C4S.

Grupy Operatorów

Można grupować operatorów w różne departamenty np.: Obsługa klienta, Sprzedaż itp. jak również można na stronie WWW kierować klientów bezpośrednio do wskazanej grupy operatorów.

Blokowanie adresów IP

Można blokować niechcianych użytkowników którzy przeszkadzają operatorom w normalnej pracy 🙂

Podpis wiadomości e-mail

Można dodać aktywny przycisk LiveChat w podpisie wiadomości Outlook Express.

Automatyczna i darmowa aktualizacja

System jest nieustannie rozwijany a aktualizacje wykonywane są automatycznie zarówno po stronie aplikacji operatora jak i po stronie bazy serwerowej.

Wsparcie Unicode

Dzięki wsparciu Unicode bez problemów obsłużysz klientów we wszystkich językach świata.

Komunikat początkowy

Możliwość zdefiniowania komunikatu początkowego/startowego w oknie rozmowy klienta który zostanie wyświetlony jako pierwszy podczas oczekiwania na połączenie z operatorem.

Co dalej ?

Załóż darmowe konto a potem zamów odpowiedni pakiet