Porównanie wersji
Pakiety i opis funkcjonalności Chat4Support
Wersja PROFESSIONAL to najbardziej rozbudowana wersja systemu zawierająca wszystkie dostępne funkcjonalności takie jak: monitorowaniem ruchu gości na stronie, z identyfikacją słów kluczowych generowanych przez odwiedzających, przegląd, analiza, identyfikacja gości, wyszukiwarka wg. słów kluczowych, monitoring i raport ze statystyki czatu, identyfikacja ważnych połączeń oraz korzystanie z SSL oraz wiele innych. Poniżej funkcjonalności dostępne tylko w tej wersji.
Wersja PROFESSIONAL zawiera wszystkie funkcjonalności podstawowe FREE + LITE + STANDARD. Szczegóły na zakładkach FREE, LITE i STANDARD.
Możesz przeglądać dzienne i miesięczne statystyki aktywności użytkowników.
Możesz prześledzić wszystkie podstrony które odwiedzał klient.
Otrzymujesz informację o użytym przez klienta słowie kluczowym po którym odnalazł twoją stronę.
Możesz zdefiniować słowa kluczowe po których klienci wyszukują twoją stronę. Operatorzy natychmiast będą widzieli jeżeli pojawi się klient który szukał przy użyciu ważnego dla ciebie słowa kluczowego.
Możesz zdefiniować dowolne ankiety zarówno przed chatem (w której możesz zapytać np. o imię i nazwisko czy też numer klienta) jak też możesz zdefiniować ankietę po chacie (w której możesz np. poprosić o ocenę obsługi przez operatora).
Operatorzy otrzymają pełną wiedzę n.t. wcześniejszych działań klienta, przeprowadzanych przez niego rozmów użytych słów kluczowych itp.
Zarówno klienci jak i operatorzy mogą przesyłać do siebie dowolne pliki.
W przypadku kiedy wszyscy operatorzy są offline lub zajęcie, klient ma możliwość skorzystania z Robota Automatycznego Operatora. Po zadaniu pytania robot próbuje dopasować słowa kluczowe do zdefiniowanych odpowiedzi i zasugeruje odpowiedź klientowi.
Najwyższy poziom bezpieczeństwa jest zapewniony dzięki szyfrowaniu całej transmisji przy użyciu technologii SSL (Secure Sockets Layer). Jest to technologia identyczna jak np. w bankach internetowych.
Administratorzy mogą podglądać aktualnie prowadzoną rozmowę pomiędzy dowolnym operatorem a klientem.
Wszystkie prowadzone rozmowy po zakończeniu mogą być automatyczni wysłane na wskazany adres email. Dzięki tej funkcjonalności można zapewnić połączenie np. z wewnętrznym systemem zgłoszeń czy też można w łatwy sposób zapewnić sobie backup historii rozmów.
Wersja STANDARD zawiera wszystkie funkcjonalności wersji LITE oraz dodatkowe zaawansowane funkcje typu: auto-zaproszenie, dodatkowe zaproszenie do chatu, zarządzanie bazą danych, równoległe czatowanie z kilkoma rozmówcami oraz transfer chatów, itp. Wszystkie dodatkowe funkcjonalności tej wersji poniżej:
Wersja STANDARD zawiera wszystkie funkcjonalności podstawowe FREE + LITE. Szczegóły na zakładkach FREE i LITE.
Operatorzy mogą prowadzić wiele rozmów jednocześnie.
W oknie rozmowy możesz używać dowolnych znaczników HTML dzięki czemu możesz uatrakcyjnić przekazywaną klientom treść.
Do każdego odwiedzającego możesz przypisać wizytówkę dzięki czemu zawsze będziesz wiedział z kim prowadzisz rozmowę.
Dzięki tej funkcjonalności będziesz mógł zaprosić klienta do rozmowy.
Możesz zdefiniować automatyczne zaproszenie klienta do rozmowy po osiągnięciu przez niego limitu czasu przebywania na stronie.
Operator może przekazać rozmowę do innego operatora lub też może zaprosić innego operatora do rozmowy.
Zarówno operator jak i klient widzą znacznik pisania przez druga stronę.
Operator widzi co klient pisze jeszcze przed zatwierdzeniem tekstu przez klienta.
System potrafi sprawdzać pisownię w oknie chata. Niestety póki co tylko w języku angielskim.
Operatorzy mają możliwość przesłania do klienta plików graficznych lub też aktywnych linków do stron WWW.
Możesz definiować najczęściej powtarzające się problemy o których rozmawiają operatorzy. Dzięki temu mechanizmowi raz rozwiązany problem będzie łatwy do rozwiązania przez pozostałych operatorów.
Możesz definiować listy najczęściej powtarzających się pytań i odpowiedzi. Możesz również wykorzystać ten mechanizm np. do tego aby wszyscy operatorzy w jednakowy sposób witali i żegnali się z klientami.
System wspiera możliwość automatycznego wywołania Skype w celu nawiązania połączenia z numerem telefony przesłanym przez klienta.
System udostępnia wiele pomocnych statystyk takich jak: Raport udanych chatów, Raport nieudanych chatów, Statystyki aktywności operatorów, Historia chatów.
Wersja LITE posiada wszystkie podstawowe funkcjonalności wersji FREE oraz więcej funkcji użytkowych takich jak wsparcie systemem zgłoszeń, przyciski z możliwością własnej grafiki, banner z logo firmy, zrzuty ekranowe itd. Wszystkie dodatkowe funkcjonalności (ponad wersję FREE) opisane poniżej:
Wersja LITE zawiera wszystkie funkcjonalności podstawowe wersji FREE. Szczegóły na zakładce FREE.
Operatorzy mają możliwość zmiany statusu: Online/Zajęty/Nieobecny/Ukryty.
Wszystkie przeprowadzone rozmowy mogą być automatycznie rejestrowane.
Dzięki tej funkcji będziesz na żywo widział kto przebywa na twojej stronie, gdzie zaglądał, jak wiele razy odwiedził twoją stronę, jakiej używa przeglądarki, skąd pochodzi itp.
Na żywo sprawdzisz skąd przyszedł do ciebie klient i jakiej używał wyszukiwarki aby trafić na twoją stronę.
Dzięki zaawansowanym filtrom łatwo odnajdziesz pożądanego klienta.
W każdej chwili możesz wykonać zrzut całego ekrany lub jego fragmentu i możesz przesłać go do klienta.
Przycisk chata możesz dopasować do szaty graficznej twojego serwisu WWW.
Możesz spersonalizować okno chata poprzez załadowanie własnego logo i zdefiniowanie np. reklamy w panelu bocznym.
Klient może prowadzić rozmowę jednocześnie z kilkoma operatorami.
Operatorzy mogą prowadzić rozmowy między sobą.
System posiada wbudowany zaawansowany mechanizm zgłoszeń ticketowych dzięki któremu zapewnisz profesjonalną obsługę klientów nawet wtedy kiedy wszyscy operatorzy są off-line.
Możesz samodzielnie zdefiniować w jaki sposób będziesz obsługiwał klientów wtedy kiedy wszyscy operatorzy są off-line. Masz do wybory 3 opcje: Formularz kontaktowy, System Zgłoszeń ticketowych a jeżeli posiadasz własny system zgłoszeń możesz przekierować klientów od razu na swój system.
System domyślnie pokazuje na powitanie status twojego konta Chat4Support ale bez problemów możesz wyświetlić operatorowi własną stronę WWW np. wewnętrznego systemu obsługi klienta.
Darmowa wersja programu (FREE) jest dostarczona z podstawowymi funkcjami, które są kluczowe dla systemu LiveChat. Zawiera podpisy e-mail i czarną listę IP gości. Wersja pozwala na pracę tylko jednego operatora on-line. Skrzynka na wiadomości (zamiast Systemu Zgłoszeń) jest dostępna po wylogowaniu operatora.
Przez 14 dni testuj pełną funkcjonalność wersji PRO. Po tym okresie przez 60 dni możesz używać wersję FREE całkowicie za darmo.
Rozmowa z klientem online to podstawowa funkcja aplikacji Live Chat.
W momencie kiedy nie będzie żadnego operatora on-line klienci zostaną przełączeni do formularza kontaktowego .
Chat4Support działa prawidłowo ze wszystkimi popularnymi przeglądarkami.
W większości przypadków pełna instalacja Chat4Support nie zajmuje więcej niż kilkanaście minut. Ze swojej strony zapewniamy pełne i ważne darmowe wsparcie we wdrożeniu C4S.
Można grupować operatorów w różne departamenty np.: Obsługa klienta, Sprzedaż itp. jak również można na stronie WWW kierować klientów bezpośrednio do wskazanej grupy operatorów.
Można blokować niechcianych użytkowników którzy przeszkadzają operatorom w normalnej pracy 🙂
Można dodać aktywny przycisk LiveChat w podpisie wiadomości Outlook Express.
System jest nieustannie rozwijany a aktualizacje wykonywane są automatycznie zarówno po stronie aplikacji operatora jak i po stronie bazy serwerowej.
Dzięki wsparciu Unicode bez problemów obsłużysz klientów we wszystkich językach świata.
Możliwość zdefiniowania komunikatu początkowego/startowego w oknie rozmowy klienta który zostanie wyświetlony jako pierwszy podczas oczekiwania na połączenie z operatorem.
Co dalej ?